Reklamacje
Przed złożeniem reklamacji prosimy o dokładną ocenę stanu produktu oraz o upewnienie się, że powstałe uszkodzenia nie wynikają z niewłaściwego użytkowania towaru oraz nie mają charakteru uszkodzenia mechanicznego.
Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w wyniku działania klienta,
- samowolnej ingerencji klienta w produkt,
- uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, niezgodnego z instrukcją obsługi, przechowywania, konserwacji, transportu.
- materiałów eksploatacyjnych, czyli m.in. na baterie, akumulatory, pojemniki z gazem i inne materiały eksploatacyjne, których właściwości mogą ulec degradacji wraz z upływem czasu.
ZŁÓŻ REKLAMACJE
Przygotuj produkt i wypełnij formularz reklamacyjny.
Pobierz, wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacyjny z linku dostępnego powyżej.
Jeśli masz rachunek za zakupy, prosimy o jego dołączenie do przesyłki.
Zapakuj produkt starannie, aby nie uszkodził się w transporcie.
Wybierz sposób zwrotu.
Jeśli decydujesz się samodzielnie odesłać produkt, zaadresuj i wyślij go na adres:
EL-COLT Marek Szymik, ul. Okulickiego 33a/9, 37-450 Stalowa Wola.
Możesz skorzystać również z darmowego zwrotu poprzez Paczkomaty 24/7 - Link
Nadaj przesyłkę i oczekuj na kontakt z naszej strony.
Na rozpatrzenie twojej reklamacji mamy 14 dni od daty jej otrzymania. Nasz zespół skontaktuje się z tobą od razu, gdy podejmiemy decyzję odnośnie Twojego zgłoszenia.
Jeśli chcesz uzyskać informacje dot. statusu twojej reklamacji skontaktuj się z nami pisząc wiadomość na: info@eobrona.pl
Gdy uznamy reklamacje prześlemy produkt do Ciebie.
W zależności od złożoności zgłoszenia reklamacyjnego oraz dostępności serwisu produkt z reklamacji otrzymasz w czasie nie dłuższym niż 30 dni.