Zwrot zamówienia
Przed dokonaniem zwrotu zamówenia prosimy zapoznać się z poniższymi informacjami:
- masz 30 dni na zwrot zamówienia od chwili odbioru przesyłki,
- jeśli posiadasz paragon, to dołącz go do przesyłki,
- jeśli zwracasz towar zakupiony na firmę niezbędne będzie potwierdzenie odbioru faktury korygującej,
- na Tobie spoczywa obowiązek zabezpieczenia towaru do transportu. Ma to szczególne znaczenie w przypadku zwrotu towarów jak gaz pieprzowy oraz paralizatory. Najbezpieczniej będzie, gdy zapakujesz towar w pudełko, w którym otrzymałeś zamówienie.
ZWROT ZAMÓWIENIA
Wydrukuj i uzupełnij formularz zwrotu.
Pobierz, wydrukuj i uzupełnij formularz zwrotu zamówienia z linku dostępnego powyżej.
Jeśli masz rachunek za zakupy, prosimy o jego dołączenie do przesyłki.
Zapakuj produkt starannie, aby nie uszkodził się w transporcie.

Wybierz sposób zwrotu.
Jeśli decydujesz samodzielnie odesłać zamówienie nadaj przesyłkę na adres:
EL-COLT Marek Szymik, ul. Okulickiego 33a/9, 37-450 Stalowa Wola.
Możesz skorzystać z darmowego zwrotu zamówienia poprzez Paczkomaty 24/7 - Link

Nadaj przesyłkę
Jeśli nadajesz samodzielnie przesyłkę zanieś ją na pocztę lub nadaj przesyłkę u kuriera. Ten sposób zwrotu zamówienia nie jest darmowy, koszt zwrotu nie zostanie przez nas pokryty.
W przypadku wybrania darmowego sposobu zwrotu przez Paczkomaty 24/7 uzupełnij formularz na stronie szybkie zwroty INPOST i oczekuj na kod zwrotu, który podasz przy nadaniu paczki w paczkomacie.

Zwrócimy Ci wpłatę, gdy otrzymamy przesyłkę.
Na rozpatrzenie Twojego zwrotu mamy 14 dni od daty jego zgłoszenia. Nasz zespół po sprawdzeniu towaru na magazynie przekaże zwrot Twojej wpłaty.
Jeśli chcesz uzyskać informacje dot. statusu twojego zwrotu skontaktuj się z nami pisząc wiadomość na: info@eobrona.pl
Zwrot płatności otrzymasz w ten sam sposób, w jaki opłaciłeś zamówienie. Jeśli złożyłeś zamówienie za pobraniem, niezbędne jest podanie numeru konta.
